Tidigt...

Vaknade nyss av ett mess från chefen där han undrade om jag kunde jobba kväll. Jag svarade ja och frågade när jag skulle börja. När han svarade 13.30 så insåg jag att det är lika bra att gå upp för att hinna med allt.

Jag har ringt syrrans kille och fixat lite saker eftersom min skrivare inte vill fungera som den ska. Skönt när det finns alternativa lösningar. Man kan bli galen för mindre. Tack vare han så slipper jag stressen med att fixa skrivaren just precis nu.

Tråkigt att jag inte hinner hjälpa Nanna idag men det hinner jag nog imorgon innan jag drar till Göteborg om inte hon jobbar vill säga. Åker ner imorn för att Bennie fyller år. Sötnosen blir då 26. Och på lördag ska vi fira honom och hans mor som fyller 50 på lördag genom att gå ut och äta. Nice.

Nu bråttom. Allt som jag hade hela dagen på mig igår att göra idag ska jag idag hinna göra innan och efter jobbet. Min sambo får kanske finna sig i att komma till en icke städad lägenhet. Hon kommer nog på fredag när jag inte är hemma men Bitch har sagt att han hjälper till. Mina vänner är de bästaste vännerna!

Kommentarer
Postat av: Helen

härligt att ramona flyttar till dig nu... om hon inte har ngt att göra på lördag kan hon komma till mig... eftersom inte du e hemma så... :(
ska ha lite fest...*L* eller det var malou som sa det o sen bjöd hon lillbitch utan att jag hade tänkt mer på saken.. hihi men men...
ha det toppen kram kram

2008-03-26 @ 23:12:26
URL: http://firstclassgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0