Sugen?

Funderar på fest imorn. Det är ju tydligen redan fredag då säger dom som har koll. Det var ju ändå ett tag sen nu jag festade till det. Festat en gång efter det att Nettan åkte hem. Jaja, tiden får utvisa. Jag har inte bråttom. Däremot börjar det bli lite bråttom med mat och sånt eftersom jag ska jobba sen.
Var på LärCenter i morse och hämtade ägg samt pratade med gamla jobbarkompisar av vilka det är få som känner igen mig utan att titta några extra gånger. Väl hemma satte jag på musik och la mig på soffan tillsammans med boken Goda omen. Riktigt skönt att bara ta det lugnt. Fast jag hade tänkt städa. Men det kommer alltid andra dagar till det.

Nu dags att ta itu med mat. Eller rättare sagt sätta sig och röka och fundera på om jag är så pass hungrig så det är nån idé att laga mat.

Kort som Helen tagit på mig:

image868

Kommentarer
Postat av: Helen

jag kan gärna komma till dig om du fixar fest...*L* fast jag har inte råd att gå ut sorligt nog... :(

2008-03-13 @ 18:08:22
URL: http://firstclassgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0