Söndag...

I fredags rymde jag stan, drog till Göteborg. Hade det riktigt trevligt. Fick hoppa på tåget igår för att ta mig tillbaka till stan för att närvara på Johannas födelsedagsfest. Trevliga människor, bra musik och bra feststämning.

Blev dans på Dagnys efteråt tillsammans med Lillbitch. Därefter halkade vi hem till mig, käkade lite och kollade på extramaterialet på Ronny & Ragge innan Lillbitch drog hem och jag la mig i sängen och drömde söta drömmar.

Nu är söndagen här, får se om det blir söndagsmys. Dock blev jag tillfrågad att jobba imorn 7-16.  Så det får inte bli alltför sent ikväll.

Kommentarer
Postat av: anna

har ju aldrig fattat grejen med att pimpla en massa kaffe..jag får ju dock öronproblem av det och blir trött..aldrig märkt av nån pighhetseffekt alls.

hur står det till med åsa denna söndag?

när jag satt på sjukhuset med foten igår mindes jag när du följde mig hem i trean när jag stukade foten på kullen när vi åkte pulka.
kram!

2008-03-02 @ 16:54:37
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: anna

ja vi gjorde nog en hel del du och jag =)
massa kram!

2008-03-02 @ 23:00:45
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0