Pedanteri

Det var riktigt skönt att vakna och gå upp i en nystädad lägenhet. Dock grusades det av det otroligt tråkiga påskvädret ute. Började dagen med ett riktigt trevligt telefonsamtal. Mindre trevligt var det när man insåg att det var fullt av snö och vatten på fönstren jag putsade igår. Och att all alkohol jag köpte igår ligger i kassar under massa snö på balkongen... Det var bara att ta in påsarna, torka av burkarna och flaskorna och slänga in dom i kylen.

Jag har även hunnit källsortera och dammsuga.. igen... Bättre att dammsuga en gång för mycket än en gång för lite. Nu börjar pedantsidan av mig komma fram... Städar undan hela tiden... Får se hur länge den behagar visa sig denna gången. Fast dammsuga två dagar i rad kanske är lite onödigt...
Har även kollat runt på nätet efter mina linser. Hittade bara en sida som sålde dom... Inte billiga precis. Men fick reda på att de är godkända för att sova med i 6 dagar. Nice!

Nu ska jag strax kolla lite på tv. Fodringsägare av Strindberg visas strax med Thorsten Flinck och Henrik Shyffert. Nice! Råkade surfa in på en sida och se att det skulle gå idag. Nätet är allt bra ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0