Påsk och våffeldagen

påskafton kom Bennie hit och vi drog iväg till familjen i Mariestad för att äta påskmiddag. Stackaren fick utstå styvsysters utfrågning som började redan när vi åt. Riktigt nyfiken är hon. Därefter åkte vi tillbaka till Falköping och till min syster som hade lite fest hemma. Det blev lite av en Bitchfest i köket. Det var riktigt trevligt.



Idag så åkte Bennie hem igen. Jag gick på möte med Mp och diskuterade massa viktiga saker. Efter mötet så hörde jag av mig till Nanna, besviken som jag var över att det inte blev några våfflor på mötet, och drog hem till henne för våfflor. Nanna tränade för fullt när jag kom, Niklas instruerade henne noga och jag kollade på medan hon gjorde det sista. Gräddmästare fick bli jag sen medan Nanna duschade och Niklas diskade.



Efter Niklas körde hem mig så har jag försökt få ordning på min skrivare för att få iväg Mp:s medlemsblad imorgon men efter en stund så insåg jag att jag var alldeles för trött för det idag. Hoppas att jag är lite piggare imorgon. Men sen har jag inte planer på att vara vaken till halv fem i natt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0