Nykterhetsfest

Idag var jag uppe tidigt, lämnade söt vid stationen och drog därefter till Lärcenter för att hämta lite broschyrer och papper. Passade på att prata med lite folk. Blev dock lite förvånad över att de knappt kände igen mig. Men samtidigt så har jag ju klippt av mig håret, färgat det svart samt gått ner några kilon sen jag arbetade där.

Fika på stan med Jojjo för att sen äta lite innan det var dags att fika med Eb innan jag skulle jobba. Det gick kanske inte så bra att jobba, tankarna är lite segflytande idag. Släppte av Nanna och Mike efter jobbet och hämtade upp Jojjo och vi åkte hem till mig. Även Helen kom och vi drog vår kosa till Stina. Jojjo var inte glad över att hon var den enda av sju som drack. De andra drack påskmust, dock inte jag. Jag höll mig till chipsen och godiset.




Nu dags för att diska och sova. Imorgon hoppar jag på tåget till Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0