Mycket att göra...

Sitter mitt i natten, mindre än 12 timmar kvar till tåget går. Naglarna är nymålade. Men väskan är inte packad än. Jag borde lära mig att prioritera sånt jag måste göra istället. Fast det kanske är bättre på detta sätt eftersom då gör jag det jag känner att jag vill eftersom måstena tar man tid för sen ändå.

Jag har dock hunnit få iväg medlemsbladet idag. Nice! Hann med en del av alla måsten innan jag drog till jobbet. Tog en sväng till stan och fixade massa ärenden och tog en kaffe på Lilla Blå med Lillbitch samtidigt som jag satte på frimärken på alla blad.

Efter jobbet ringde min mor och när jag berättade hur det var med mig så sa hon åt mig att ringa jourcentralen. Så jag gjorde detta och fick sitta där i en timme och 40 minuter för att de sedan kom fram till att jag hade urinvägsinfektion. Som om jag inte hade listat ut det innan så ont som jag har. Supersöta Nanna höll mig sällskap under denna otroligt tråkiga tid medan vi satt i väntrummet. Kom därifrån till slut med medicin för idag och morgonbitti och sen får jag hämta ut mer innan jag drar imorgon.

Och nu ska jag försöka få lite fart så jag kan sova ut lite imorgon iaf innan färden går mot Göteborg. Sov gott alla ni där ute medan jag grejar!

Kommentarer
Postat av: anna

massor av kramar, hoppas ni har det mys och du - gå och kissa efter intima stunder så slipper du urinbägsbesvären ;)

2008-03-28 @ 00:28:32
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0