Mina drömskor...

Anna har utlyst en ny t-shirttävling och vad är jag för kompis om jag inte deltar?

Tävlingen handlar om drömskor. Passar mig som är lite halvt skogalen...

Jag funderade lite på vilka mina drömskor är. Om det är ett par jag suktar efter, har eller har haft. Och efter noga övervägande kom jag fram till att det faktiskt är ett par skor jag äger och som jag använder regelbundet. Dessa är det:

image889


Mina 11-håls Underground med stålhätta. Varför dessa... Jo, jag ville länge ha ett par rejäla kängor i tonåren men ty snygga skor kostar så det blev aldrig några. För några år sen så köpte jag äntligen ett par. Dock hade jag rejält svårt för att gå in dom. Men i höstas så vaknade min slumrande passion för dessa skor och jag härdade ut medan jag gick in dom. Dom passar till det mesta, jeans, finbyxor, kjol samt leggins. Är inte så girly av mig och tycker därför att det blir ett snyggt bryt med ett par robusta kängor till en klänning.
Nu är dom toppensköna och jag använder dom gärna både till vardags och fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0