Helg i Göteborg

Nu är jag hemma efter en långhelg i Göteborg hos Bennie. Det har varit massa film, mys och även shopping. Äntligen har jag köpt mig ett bälte. Min ekonomi tillåter verkligen ingen shopping men den som spar han har som dom säger. Några pengar har jag inte men jag hittade ett presentkort som jag fick i julklapp på H&M. Förutom bälte blev det en svart skön tröja, trosor samt sockar. Igår (vilket fortfarande är måndag för mig) skulle vi begett oss in till stan men när vi vaknade yrde snön i blåsten. Vem kollar inte hellre på film då?
En del kort blev tagna. Åsa älskar att ta kort. Men även Bennie hittade kameran och tog några bilder.




Idag tog jag dock tåget hem för att återgå till vardagen. Tåget kom in strax efter 11, Nanna och Texas (med Kuken) hämtade mig på stationen och körde mig raka vägen till jobbet eftersom jag började halv 12. Eftersom jag började bli hungrig på tåget så messade jag Nanna och frågade lite snällt om hon kunde göra en macka åt mig. Men gulligaste Nanna gick ännu längre. Förutom flera goda äggmackor så hade hon med sig en termos kaffe, matlåda samt en kaka. Mat så jag klarade hela dagen.

Nu på kvällen kom Bitch förbi och vi har kollat på The Rose samt snackat en del eftersom det var alltför längesen vi träffades.

Kommentarer
Postat av: Helen

när blir det filmkväll igen??
saknar ju det ju.... :(

2008-03-19 @ 13:14:20
URL: http://firstclassgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0