Grannmys

Igår satt jag hemma själv framför datorn och kom inte på vad jag skulle göra. Så jag slängde iväg ett mess till Bitch och han kom upp. Snart kommer det ju dock bli varmare och då kan man återigen gå ut på balkongen och ropa på honom eftersom fönstrena är öppna.

Det blev filmen Den utvalde som gick på tv först. Tillsammans med vitlökschips och fincola till fulcolepris. Sedan var det Freak Kitchen, cig, dator och massa prat för hela slanten tills vi satte oss och kollade på Rat Race.

Dagens klockrent:
-Sms:et går iväg nu (sades i filmen Den utvalde)
-Va det du eller jag som fick ett sms precis (min mobil)


image890

Kommentarer
Postat av: anna

oj se där..så pass allvarligt förhålland alltså att det är dags för släktmiddag!

Hoppas allt går bra och att ni har det bäst!

2008-03-22 @ 13:52:01
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Helen

sorry sorry.... men jag ville ha en bild på er 2 tillsammans ju... o jag tycker att ni ser jättesöta ut tillsammans på bilden som jag har på bloggen... *L*
ska sova lite nu .. ha det toppen kram kram

2008-03-25 @ 02:11:14
URL: http://firstclassgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0