Film, mys, film och mys

I lördags drog jag till Göteborg för att hjälpa till att städa källare. Det blev en hel container full samtidigt som jag träffade massa trevligt folk. Det blev massa film och mys. Filmmaraton med de fyra Revenge of the Nerds på söndagen tillsammans med Bennie. Det har varit en hel helg utan dans och Dagnys men jag har haft en underbar helg.

Och pappa, läs dekalen... Och glöm inte bort Sweden Rock... Eller min bil.... hehe

   
    


Idag kom jag hem lagom till partimötet. Det blev nog mycket sagt men jag hade tankarna på annat håll. Hann dock justera protokollet från årsmötet. Därefter fick jag skjuts hem och strax efter jag kommit hem kom Nanna med min bil, bröd och filmer. Jag satte på kaffe och vi satte oss och kollade på film, började med Cry-Baby. Texas med Kuken kom förbi och vi satte på en andra film, Just like heaven. En toppenkväll fast jag saknade nån att krama.

  
  

Kommentarer
Postat av: Nanna

Johnny Depp! Grrrrrr! Fukt!!! Vassnäsa var rätt het hon också!

2008-03-11 @ 15:01:19
URL: http://moonglow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0