Färdigstädat

Nu är det färdigstädat för idag. Höll på med köket när Nanna kom förbi för att lämna mitt lönebesked vilket hon förmodligen hade glömt kvar på jobbet. Men det var helt ok. Trevligt med lite sällskap och en paus i städandet. Vi satt och pratade lite, åt lite chips och jag fick för mig att testa om min balklänning passade. Och 8 år efter studenten så satt balklänningen som den gjorde då. Kameran kom fram och flera kort blev tagna. Nice.

Nanna gick hem efter en stund och jag fortsatte med att städa köket och när jag var klar där så kände jag att det fick räcka för dagen. Städat sen två. Satte mig framför datorn istället och testade camen... Tillsammans med Nanna... Haha...

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0