Dagen som sprack

Gick upp tidigt idag. Tänkte greja en del innan jag begav mig till jobbet. Men jag hann knappt upp innan jag hittade tillbaka till sängen. Jag hittade lite tabletter och sov en stund till. Kom upp, försökte mig på att äta lite frukost men fick hitta tillbaka till sängen igen. Inget vettigt fick jag gjort. Fick ringa jobbet och säga att jag inte klarade av att komma, att jag hade så ont i magen att jag inte klarade av att stå upp. Eller sitta för den delen.

Sov till fyra sen. Magen var lite bättre dock inte bra. Började fundera på mat. Insåg att magen gör för ont för att stå upp, sitta klarar jag dock nu. Började prata med Nanna på msn som var pizzasugen så hon hämtade två pizzor på hennes väg hit. Blev en Texas (med Kuken)-special, Hawaii med kebabsås och pommes. En liten rolig grej var att Nanna mötte honom på vägen hit då även han var på väg till pizzerian för att köpa sin specialare...

Nu blir det en lugn kväll, hoppas att magvärken ska gå över helt. Så sugen på kaffe men vågar inte dricka det...

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du mår bättre nu gumman! massa kram!

2008-03-20 @ 16:53:12
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0