Sol, vind och vatten

Mötte upp Johanna förut och vi åkte och la oss i Pantis en stund. Tills jag var tvungen att sticka iväg på möte. Men jag var snabbt tillbaka i solen efteråt. Till slut så valde vi att ta oss fram till Lilla Blå för att äta frukost och glass. Och självklart dricka kaffe. Då Johanna köpte en isglass på pinne och inte ville ha hela så blev jag påmind om en annan sak jag inte tycker om förutom myror. Pinnar! Dessa vidriga saker de bestämmer sig för att sätta glassen på. Det gäller även andra pinnar, såsom grillspett och sånt. Jag tycker verkligen inte om att ha pinnar i munnen!

Åkte upp till Panka. Jag hoppade i med en gång. Sen kom även Jessica och Eldor och gjorde oss sällskap strax innan Lisa och Anna även dök upp. Jessica var besviken över att hon missade när jag var i vattnet men jag kom i en gång till sen.

Nu har jag kommit hem, tagit av mig den blöta bikinin. Dags att äta lite, diska och så är jag sugen på en promenad sen. Får se om jag hittar nån som kan tvinga ut mig sen efter jag ätit och lusten försvunnit... Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0