Nationaldagsfest

Igår ställde Johanna till med fest. Folk strömmade dit. Jag var allmänt off efter alldeles för lite sömn och mat. Men humöret gick uppåt medan alkoholen gick ner. Det blev utgång på Dagnys, massa prat och dans. Stod den del ute på balkongen och rökte på dom som rökt på mig det sista.

När det stängde drog jag och Lillbitch med hem till Jossan. Det var dock ingen lång bit att gå. Och hon får skylla sig själv när man säger till en person som inte ätit att man har smörgåstårta hemma. Hehe. Gott som attan var det. Lillbitch mamma kom farande och vi satt och pratade vänskap på Jossans balkong allihopa.

Väl hemkommen så somnade jag som en stock och sov länge. Så allt löste sig väldigt bra till sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0