Jobb, ännu mera jobb och Väskcity

Kom till jobbet i tid idag. Fick en liten rundvandring på biblioteket och sen började jag. För er som inte vet så jobbar jag som lokalvårdareTidaholms bibliotek i sommar.

Efter jobbet åkte jag hem till mor. De ringde från det andra jobbet i Tidaholm, bokbinderiet, och undrade om jag kunde jobba nåt i veckan. Så det bestämdes att jag skulle vara där på eftermiddagarna. Så ännu mera jobb alltså.

Åt på Hotellet tillsammans med mor och Lena innan jag drog till Väskcity och träffade Anna, i bloggvärlden mer känd som Pyttis. Det blev massa prat och även en väska köpt. Kort på väskan kommer, dock så får ni se underbara Anna och Väskcity så länge.

Nu ska jag bege mig till personalmöte med mitt jobb här i Falköping... Många jobb blir det...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0