Inget stoppar oss nu

Hämtat ut alla biljetter nu ikväll till Klubb Kaliber samt Parksommar 2008. Dyrt blidde det men kommer få pengar av diverse folk för biljetter sen.

Hamnade därefter på Sibylla med Chassen. För att sedan åka runt på stan och lyssna på den gamla klassikern Inget stoppar oss nu från filmen Black Jack. Dansband i Emopärlan... Hehe. Men man måste ju kunna med att göra allt, det blir så mycket roligare då.

Fikat med syster idag med. Blev varsin latte, cig och massa prat.

Trots att jag lovade mig att inte boka upp mig massor i veckan har jag gjort det ändå. Men har försökt att boka in saker så tidigt som möjligt på dagarna istället. Som att gå på bio redan kl 18 imorn. Ska se Sex and the city tillsammans med Nanna, Johanna och Texas (med Kuken). Ska dra till Skövde redan när jag kommer tillbaka till stan för att köpa biljetter och sen fika =) Kan ju alltid hoppas att lillebror har sitt tisdagsfika på samma ställe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0