Vad gör lite magvärk?

Jo, det gör ganska mycket. Speciellt om klockan är tjugo över 6 och man strax ska iväg och jobba.

Min softa helg började och slutade med mensvärk. Precis så man vill må när man träffar underbaraste Bennie. Men det har varit en trevlig helg. I fredags fick jag mensvärk men den la av efter nån timme, en stund efter att Johan och Becky kom. Efter några omgångar med SingStar så kom även Kim. Det var kul att jag och Becky var ganska jämna på SingStar.

Igår kom jag hem, Chassen hämtade en mensig Åsa på stationen som hade ont, var svullen och hade ont i magen. Alltså inte på det bästaste humöret. Men det blev kaffe från Donken och så kollade vi klart på filmen PS I love you. Vi konstaterade att boken var bättre, och ett tag var vi riktigt upprörda men sen gick det som vi väntade.

Men nu är det måndag, vilket betyder att det återigen är dags för en veckas arbete. Hoppas bara maskinen är lagad... Den pajade i fredags....

Ha en soft måndag alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0