Underbart

Var på Nannas födelsedagsfest i lördags. Det var riktigt kul. God mat, trevligt folk och bra fest. Vi tog även tur till Dagnys och dansade där jag träffade ännu mer folk. Massa presenter fick hon, främst från oss som stod för nio av dom. Tog massa kort men de kommer senare. De ligger nämligen ännu i kameran.

Och efter en kväll med fest och dans så kravlade jag mig ur sängen ganska tidigt igår och åkte ner till Göteborg. Hade en dag tillsammans med Bennie, en underbar dag. Fick sötaste gosedjuret som jag sov med i natt och kramade. Funderar fullt på namn nu... Hehe.

Nu är vardagen tyvärr tillbaka och jag ska strax åka till jobbet. Ser inte fram emot att åka mellan jobben denna vecka då det pågår en cykeltävling i och runt Tidaholm. Dags att bege sig. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

det har varit en massa cykeldanskar och cykelnorrmän i affären idag..förstår inte vad dom säger jue...

2008-07-07 @ 22:00:49
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0