Tröttast!

Igår hade jag fullt upp. När jag kom hem från jobbet så hörde Jojjo av sig och vi tog en sväng till affären för att fylla på i våra kylskåp. Väl hemma så åt jag bara lite innan jag åkte ut till Eb och vi gav oss iväg på bilbingo. Hennes dotter var även med. Satt och väntade flera gånger men vann inget. Hann med en smyckesvisning, sålde ett halsband, innan jag åkte hem för att komma i säng i tid.

Väl hemma så fastnade jag i Sims 2, skulle bara spela en liten stund men glömde bort tiden lite så låg och spelade till strax innan 12. Och nu känns det verkligen hur denna veckan har slitit på mig. Behöver sova. Men jag måste även städa. Så mycket att göra, så lite tid. Hoppas att Lillbitch kommer ikväll och hjälper mig lite. Inte med städning eller sova utan med datorn. Och att jag under tiden kanske hinner städa lite. För nu måste jag till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0