Tisdagsmys

Åkte in till Skövde igår efter jobbet. Jag och Johanna köpte biljetter medan Nanna och Texas (med Kuken) parkerade bilen. Därefter gick vi till Norma Jean's där lillebror fanns tillsammans med kompisar och tjejen Isse. Vi hann dock inte stanna länge innan det var dags att förbereda oss för bion med godisköp och toalettbesök. Men några kladdkaksbitar hann slinka ner under tiden.

Filmen vi såg var Sex and the City. Jättebra film. Glad över det med tanke på att filmerna efter serier lätt kan vara mest jobbiga.

Väl hemma ringde jag Leena och vi pratade sen hela kvällen. Underbara Leena som skickade ett underbart kort till mig som jag fick igår. Jag har helt enkelt de underbaraste vännerna.

Snart dags att åka till jobbet... Bara två dagar kvar att gå upp så här dödens tidigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0