Snart helg

Nu börjar jag strax min sista arbetsdag denna veckan. Känns soft att vara ledig men hemskt att behöva gå upp. Helst vill jag bara ligga kvar och sova efter en vecka med ca fem timmars sömn per natt.

Hann få lite gjort igår, tvättade massor och diskade lite. Blev lite sur medan jag diskade så jag la ner det. Åkte till Andreas och käkade glasstårta istället. Innan det var jag och Johanna ute en sväng. Hamnade på Lilla Blå ett bra tag. Det  var skönt att fika lite för det var riktigt längesen jag gjorde det i mina mått mätta.

Nu ser jag fram emot lite ledigt, hela tre dagar. Massa planerat självklart. Att jag inte bara kan vara ledig nångång. Men det kommer nog bli nice. Men innan jag kan slappna av så ska jag iväg och jobba fem timmar.

Kommentarer
Postat av: jonna

Godmorgon:)

2008-07-31 @ 06:33:57
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0