På samma nivå

Bitch kom över igår. Det bästa var att vi var på samma nivå. Halvt döda bägge två. Vi drack kaffe och satt under varsin filt och pratade när vi orkade. Det är bästaste vänner om man kan sitta och vara trötta ihop.

Jag har inte en aning om när jag somnade igår. Låg och läste för att bli tillräckligt trött för att somna in och vägrade kolla på klockan när jag kände att det var på g. La mig istället och kramade Lejje. Vaknade sen av att jag hade mardrömmar...

Bara två dagar kvar att gå upp nu. Lättare att räkna det än dagar att jobba eftersom jag inte jobbat idag än. Det lutade åt att det inte skulle bli nåt jobb på fredag men igår slutade det med att jag börjar redan kl 6. Dödens tidigt. Måste ju gå upp innan 5 då. Fast en dag då och då funkar.

Och jag tycker inte om vädret! Även om det stinker att jobba när det är underbart väder ute så är man piggare än när det är sånt här sktiväder. Just nu är det bara varma kramar och filtar som lockar... Men istället måste jag åka och jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0