Ny dator och städning

I veckan som var nu så fick jag en "ny" dator. Bättre än den jaf hade iaf. Så det har varit massor med datorn. Första dagen var Lillbitch och Slynan här och hjälpte mig med alla grejar. När det mesta var klart sen så bjöd jag på pizza. Nu idag så har Lillbitch fixat det sista som jag har varit missnöjd med. Går framåt... Hehe.

Igår kom Chassen på kvällen och hjälpte mig lite här hemma med inför kvällens fest. Idag har jag haft framme snabeldraken och tagit en vända i lägenheten och nu kan jag med att ta hem folk iaf. Fast jag är långt ifrån klar. Väntar på att nagellacket ska torka sen hoppa in i duschen. Hoppas på en nice kväll. Från att det varit ganska dött på fronten med folk som sagt att dom ska komma så har det nu börjat hända lite saker.

Repris om två veckor då jag firar min födelsedag. Hade dock gärna haft festen på fredagen då men just den dagen ska jag på bröllop. Och nu måste jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0