Morgonpigg... Nä...

Idag vaknade jag redan kl 6 men tyckte det var alldeles för tidigt för att gå upp. Så jag somnade om i lugn och ro för att sedan vakna kl 8 då jag tog ut Saga. Blev ju ingen sen kväll alls igår. Slocknade strax efter 11, fast det är kanske inte så konstigt när man varit uppe sen 5.

Det är väldigt trevligt att ha Saga här. Tyvärr så får jag röda utslag på mina händer och näsan rinner. Tur att Saga är en sån uppfostrad hund för annars hade jag varit mycket sämre. Lite kel har ju nån aldrig dött av men mina händer är inte glada på mig...

Nu ska jag slänga mig i soffan tillsammans med en bok, har bara ca 70-80 sidor kvar på Lisa Armstrongs bok Déjà View. Därefter funderar jag på att läsa en bok på svenska, är lite sugen på Kafkas Slottet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0