Monday morning

Återigen är det måndags morgon. Helgen blev inte nåt som jag hade tänkt men man kan väl inte säga att den var helt åt helvete heller. Den hade sina ljuspunkter. Jag var hundvakt. Många promenader blev det.

Och nu sitter jag här med min tråkiga frukost och ska strax bege mig till jobbet. Lite nervös inför min första dag ensam. Mycket att tänka på. Kom tänka på en del strax innan jag somnade igår som jag helt förträngt över helgen. Så jag får nog fundera lite mer på vägen till jobbet och se om det finns mer saker som jag förträngt.

En helg som hundvakt får en att glömma mycket saker. Och jag har även insett att promenader is the shit om man vill undvika att må alltför dåligt i allergiska attacker.

Kommentarer
Postat av: Helen

bra med mkt promenader tycker jag...L jag har oxå varit ute o gått mkt i helgen.. riktigt härligt ju...

ha det toppen Kram kram

2008-07-14 @ 06:41:26
URL: http://firstclassgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0