Mina vänner...

Är det bästaste man kan ha. Efter åtta timmars jobb åkte jag hem till Andreas och drack kaffe och satt och pratade en bra stund. Kände mig på hyfsat bra humör efter att jobbet faktiskt gått ganska bra. Först hann jag med massa städning, inte för att det är kul men det får tiden att gå. På det andra jobbet chockade jag mig själv genom att göra åtta kartonger på tre timmar. Jag hdaae räknat med max sju.

Väl hemma började jag prata med min far, blev väldigt djupa. När jag senare pratade med Chassen så brast det för mig. Och vad gör inte en febrig Chassen då? Jo, hon tycker upp hos mig med cig och kaffe från Donken. Efter en massa snack och massa kramar bara för att hon är så underbar så dök även Lillbitch, Slynan och Sandra upp. De hade varit och hämtat mat och åt upp det i vårat sällskap. Det var skämt på låg nivå om allt från dörrmattor, äta flygplan till såskommentarer. Lite youtube hann vi med oxå.

Och nu är det dags för att åka och jobba. Efter en natt då jag somnade sent och vaknade i tid och otid så vill jag helst bara återvända till sängen. Vill inte gå runt i min ensamhet och försöka koncentrera mig på att jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0