Människa igen...

Eller ja, nästan människa igen. Kunde inte somna igår heller fast det berodde mer på spel än en värkande mage. Hade tänkt börja redan kl 6 idag men kände mig absolut inte redo när mobilen ringde halv fem. Får bli kortare lunch helt enkelt. Två dagar i rad. Sen är jag i kapp med timmarna.

Sims 2 är lite för roligt på kvällarna. Låg och spelade ganska länge igår. La mig på soffan och spelade redan när jag kom hem från jobben men det dröjde inte länge förrän Cizzi dök upp. Hon hade varit så snäll och varit förbi affären åt mig. Mjölk till kaffet och bröd till frukost idag. Vi satt och pratade ganska länge.

Lyckades även känna mig smsterrad igår. Tre mess på två minuter. Det lustiga är att det var tre olika som messade mig med. Tog dock ett tag för mig att svara eftersom jag var en bit från mobilen och inte var i bästa skick igår. Som tur är mår jag bättre idag. Fortfarande känns det av men efter haft så ont i över ett dygn är detta inget.

Och nu ska jag till jobbet. Det är bara tisdag idag. Blä! Vill ha helg nu! Eller kanske inte... Måste ju städa tills dess med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0