Jobb och jobbigt

Igår var jag på första jobbet 5 timmar för att sedan vara på andra jobbet i 5 timmar till. Blev en del jobb. Slutade inte förrän kl 18. Men det är mitt eget val.

Höll på att inte komma upp igår då jag tryckte av alarmet istället för att trycka på snooze. Och kanske hade det varit lika bra. Blev en jobbig dag. Efter jobbet åkte jag hem till mor och pratade med henne, behövde lugna mig lite efter att jag hade fått lite jobbiga nyheter. Och för att sedan lugna mig ännu mer hämtade jag upp Chassen och vi tog varsin kaffeDonken.

Efter det åkte jag hem och tog tag i tvätten. Dels den som behövdes tvättas, började med en maskin igår, men även den som är tvättat sedan en tid tillbaka som hamnat på ena halvan av min säng som det sista varit en enkelsäng istället för dubbelsäng pga alla grejer. Men nu har jag helt plötsligt städat fram en dubbelsäng igen. Det känns riktigt bra. Får se hur mycket energi jag har ikväll när jag kommer hem efter fika med syster yster.

Kommentarer
Postat av: Josiee

Godmorgon:)

2008-07-03 @ 06:50:32
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0