Intensiv helg

Lördagens cruising blev riktigt bra. Kom förbi lite folk och festade, sådär lagom mycket så att det inte var alltför mycket städning efteråt.
Igår drog jag till Tidaholm och badade tillsammmans med Saga, Hedvig och My. Fast det var bara jag och Saga som badade dock. De andra satt i skuggan. Folk blev väldigt förvånade över att jag stod på benen igår och orkade med ett barn på 6 år som var väldigt mycket på mig.

När jag kom hem så fixade jag iordning här hemma samt stod på toaletten och klippte mig innan Chassen kom och färgade håret på mig. Det blev förutom hårfärgning cig och Kung Fu Panda.

När jag kommit i säng så fastnade jag i Sims 2 istället för att sova. Klarade av spelet efter att spelat lite då och då i en veckas tid. Så nu är det dags att gå vidare till nytt spel.

Men först dags att jobba några timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0