I did it!

Jag har frivilligt kommit upp tidigare än jag måste för att jobba igen timmen jag missade förra veckan. Fast det är skönt att det bara är en halvtimme. Jobbade igen den andra halvtimmen på lunchen igår. Vilket resulterade i att jag hade en halvtimme att köpa lite mat, ta mig till jobb nummer två samt äta. Eftersom jag hade varit så förutseende och haft med mig extra mackor så räckte det att köpa banan och risifrutti så hade jag min lunch.

Efter jobbet tog jag en sväng till skogen med mor. Kollade om det kommit någon svamp men det hade det då inte. Men trevligt att irra omkring i skogen lite och fika. Hittade lite smultron och massa blåbär. Var sugen på att plocka blåbär och göra paj men insåg att jag inte har orken till att göra blåbärspaj...

Väl i stan drog jag till Chassen. Jag lånade lite musik att lyssna på idag på jobbet och sen drog vi till Wokstugan så hon kunde hämta mat, vilket jag inte ville ha eftersom jag inte var hungrig eller sugen. Väl tillbaka hemma hos henne så var jag och hämtade en tallrik och  tog lite mat ändå. Gott.

Hann även med en sväng till Donken med Jojjo som jag hämtade efter hon slutade jobbet. Blev mjukglass för hela slanten. Väl hemma hann jag spela några minuter innan det var dags att lägga ifrån sig spelet. Jag har ett alldeles för socialt liv för att hinna med att spela...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0