Harmoni

Idag är jag i harmoni. Trots att det stundtals var väldigt stressigt på jobbet, trots att det var ett rådjur på vägen när jag åkte till jobbet, trots att jag höll på att krocka eftersom det kom en bil i väldigt hög fart och trots att jag höll på att köra in i en bunt cyklister. Fast det var helt och hållet mitt fel, satt och messade istället för att kolla på vägen.

På vägen hem idag annars har jag legat och puttrat och inte blivit irriterad över alla som var i vägen eftersom jag nästintill kört laglydigt. Och nu trillade nog flera av stolen av chock. Men jag kan.

Ska strax till att laga lite mat, håller på att tina korv för jag tänkte försöka slänga ihop nån korvgryta. Bitch kommer förbi på kaffe sen. Ska bli nice att umgås med honom lite. Vi träffas alldeles för lite nu för tiden.

Ser fram emot helgen, en helg full av mys. Saga kommer och förhoppningsvis Bennie. Kommer bli supernice. Och nu ska jag försöka koncentrera mig på att laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0