Härja

Igår åkte jag ut till Härja efter jobbet och hälsade på Jenny och Tommy. Hittade ut utan att behöva ringa efter vägbeskrivning, då var jag stolt över mig själv. Det var fika när jag kom ut och jag och Jenny satt och pratade. Vi tog en sväng i Forden och åkte in till stan och handlade så vi kunde grilla. Gott värre var det. Hade en underbar dag ute hos dom.

Väl hemma blev det inte mycket gjort förutom att jag spelade Sims Castaway. Ganska snabbt kom jag till andra ön vilket resulterade i att jag spelade alldeles för länge igår igen. Att jag aldrig kan fatta att jag inte är gjorde för att sova 5-6 timmar varje natt. Är ju helt död på morgonen. Måste verkligen försöka bättra mig. Fast sen är det bara en dag kvar att gå upp denna veckan.. Hehe.

Dags att planera lördagen och Klubb Kaliber med. Men det får bli efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0