God morgon... eller nåt

Jobbade igår och sen åkte jag hem och tog det lugnt. Kände att jag behövde det för att jag var så trött. Lyckades dock somna en stund när jag låg så skönt och kramade Lejje. Det slutade med att jag inte kunde somna på kvällen. Istället vandrade tankarna iväg. Dock inte till otrevliga ångestframkallande grejer utan jag tänkte på den underbare Bennie. Somnade sen nångång efter halv ett. Så efter en natt då jag sovit ca fem timmar är det snart dags att bege sig till jobbet.

Funderar på att ringa nån och höra om de vill träffas på lunchen. Det är alltid nice. Ska försöka hinna träffa Jenny i veckan med. Det var längesen. Fast först måste jag försöka sova ordentligt. Tills i morgon kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0