Första natten...

Igår försökte jag starta mitt nya bättre liv. Vilket egentligen bara betyder att jag ska försöka lägga mig på kvällarna. Och jag somnade faktiskt strax efter 11 igår! För att vara mig är det otroligt tidigt.

Det tråkiga är att vakna och inse att man har massa jobb som väntar. Lönen kommer inte än på länge och pengarna är praktiskt taget slut på kontot efter att köpt alla biljetter till alla. Kommer ju få in pengar av det men rik är jag då inte. Det känns lite extra bara för att jag vet att det kommer gå massa pengar i bensin med eftersom jag åker 7-8 mil per dag. Känns varken bra för plånboken eller miljön. Men vad gör man inte när det kommer till jobb?

Nu är det dags att bita i det sura äpplet och bege sig. Det jobbiga är att jag är allergisk mot äpplen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0