Bilbingo

Igår drog jag och Cizzi iväg till Flobybilbingo. Jag fick instruera henne om vad hon skulle köpa och ungefär hur det gick till.
 Hon stod för kaffet och på vägen stannade vi till på ÖoB och jag köpte lite fika och så köpte vi godis. Gott värre.

Vann gjorde ingen av oss, fick dock sitta och vänta ett tag. Att vänta på ett nummer som ger 2400 kr känns lite surt när man sen hör tutan efter att ett antal nummer har lästs upp.

Väl hemma slängde jag mig i sängen för att vakna någolunda pigg idag. Vill ju vara någolunda pigg imorn med när Saga kommer och imorn börjar jag redan kl 6. Dödens tidigt. Men det få gå.

Snart dags att sticka. Dimmigt värre ute så det får bli lungt på vägen. Ha det gött idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0