Against all odds

Det är otroligt hur musik kan påverka en. Lagt in massa musik i min mobil och då jag var trött och inte orkade tänka på jobbet i förmiddags så slängde jag på lite skön musik. Fastnade helt på Phil Collins låt Against all odds och har inte kunnat släppa den på hela dagen. Sorgen gör ont i mitt hjärta men jag kan inte låta bli att lyssna på den, lyssna och sakna. Och idag, över 3,5 år senare, så slår det mig att återigen att han aldrig kommer tillbaka. Han var verkligen speciell.
Och sen tänker jag på Linda, Björne och Våna, vad de måste känna när det gör såhär ont i mig, hur djup är inte deras smärta då? Att fölora en kompis så gör ont. Även flera år senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0