Äckligt...

Sitter och äter lite äcklig mat, min korvgryta jag gjorde igår. Eller ja, äcklig och äcklig... Den är iaf inte god. Hade inget att slänga i igår så den är väldigt fattig på ingredienser och smak. Jag har typ bara kommit hem från jobbet och duschat. Ska strax iväg igen, ska på bilbingo med Cizzi. Hennes första gång. Får se vad hon tycker om detta "nöjet" sen. Hade egentligen tänkt städa men orka... Jobben tar död på ryggen fast de är ganska softa ändå. Jobbar ju med folk jag trivs med så då blir jobbet genast enklare.

Lunchen spenderade jag på mors jobb. Åt lite kräm och en macka. Hade väldigt trevlig, kom nästan försent till det andra jobbet eftersom min mor tog upp mina grannar och jag berättade då om dom. Larsson skrattade gott.

Nu ska jag bege mig till mitt förråd innan det är dags för bilbingo. Kan vara bra att ha en grind att stänga ute Saga från sovrummet med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0