What a girl wants... What a girl need...

Bra helg. Kalas på fredag sen Nannafest därefter Dangys. Nice as hell. Lite förvirrande dock. Så på lördagen drog jag ner till Jönköping där Chassen var hos Frida för att komma från stan och tänka lite. Men jag var inte förvirrad länge. En liten Jönköpinstur där man spenderar kvällen på kåken hos Road Tramps gör att tankarna klarnar.

Jag och Chassen stannade där till 00.51 då vi saknade Falköping för mycket och drog tillbaka till stan. På vägen drog vi på stereon högt, jag var nykter och körde, och sjöng oss hesa. Därefter hann vi dansa på Dagnys i tjugo minuter.

Musik är underbart! Förutom när man dansar bort mobilen som  Chassen gjorde på berget igår. Återfanns dock när vi åkte tillbaka till dansstället (alltså berget...) medans vår mat kallnade. Men ack vilken trevlig myssöndag. Mat, filmen Ciao Bella och massa fnitter.

Helgen låtar:
Jag vet att du vill ha mig- Kobojsarna
Jimmy Dean- Troll

Livet är lite skönt för tillfället....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0