Tiden bara rinner förbi...

Satt och pratade med Ramona idag. Jag berättade för henne att jag varit sugen på att färga håret svart i över två år nu. Hon hade aldrig sett mig i svart hår så jag letade upp en bild som jag skickade till henne. Efter att scannern krånglat en bra stund  så tog jag kort på kortet istället.
När jag sen satte mig ner så insåg jag att det är över tio år sen det kortet togs, jag var nyss fyllda 16. Jag vet att inte alla får ihop det eftersom jag "egentligen" är 22, men vissa får nog ihop det ändå.
Mycket har hänt på den tiden. Jag var ihop med Andreas i över 6 år. Jag lyckades gå upp massor i vikt så jag var en valross en period. Min mentala hälsa har förbättrats milsvis.
Men min kärlek till kajal har aldrig försvunnit, fastän jag knappt sminkat mig i perioder.


Kommentarer
Postat av: Chassen

ÅHHH vad liten och söt du var =P

2008-01-19 @ 22:54:54
URL: http://chassen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0