Tatueringsmys

Det var alldeles för längesen jag la upp massa bilder på bloggen så jag tänkte försöka komma i fatt lite. Som jag redan skrivit om så tatuerade jag och Chassen oss förra torsdagen. Detta firades sen på kvällen med mys som vanligt. Alla kom för att skåda tatueringarna. Som dock var under plast. Jag och Chassen tog varsin whiskey mot våra förkylningar, dock så fick inte Chassen hela sin innan Jojjo tyckte att den skulle hamna på golvet. Det var kaffe och kaka för dom som ville ha. Chassen höll i kameran på kvällen. Tycker tydligen om min kylskåpsmagnet och min lampa. Jag vet att de är snygga...

Som vanligt så skramlade vi ihop lite filmer för att mysa framför en film. Filmen som vann var Music and Lyrics som vi tittade på för... ja.. någon gång i ordningen. Men den är underbar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0