Tattooskuld och tredje gången gillt

Nu är det gjort. Chassen har blivit av med sin tattooskuld och jag har blivit myrifierad. Jag hamnade först i stolen, gick jättebra tills det var dags för tredje myran som kröp rakt på benet som är i foten. Det kändes lite. Bitch satt och kollade på hela tiden, han hade ju förberett sig med Miami Ink. Blev mäkta nöjd med mina myror. Därefter var det dags för en nervös Chassen att sätta sig i stolen. Det gjorde tydligt ont men inte alls som hon väntat sig. Första gången är ju alltid värst.
Jag var smart som hade med en chaufför som kunde köra hem, Bitch. Foten är lite öm nu och det svider i den. Den är ordentligt inplastad men jag tog kort på tatueringarna innan plasten kom på. Jag var även smart som hade på mig bra skor. Tog på mig kängorna som jag snörade upp ordentligt och det gick bra att gå i dom. Långsamt.
Innan vi åkte hem tog vi en pizza i Floby och diskuterade huruvida det var bäst att vara halt och ha svårt att gå eller att inte kunna använda armen. Men man har ju två armar och klarar sig ett tag med en, medan det är svårt att gå på en fot.




Kommentarer
Postat av: Angelica

Måste ha gjort väldigt ont att göra en på övansidan foten..aj =) Men tufft blev det iaf!**Angelica

2008-01-10 @ 16:44:58
URL: http://angelica86nilsson.blogg.se
Postat av: styvmor

jävligt snygga myror

2008-01-11 @ 20:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0