Pengar, pengar, pengar

När det kommer till pengar så är jag nog ganska oansvarig ibland tycker vissa. Jag tycker om att spendera pengar på sånt jag vill ha. Dessutom vill jag ha pengar att spendera på sånt som jag vill ha.

När jag kommer hem nygaddad sen idag så kommer jag inte ha många kronor kvar. Men jag försvarar min tatuering med att jag faktiskt kommer betala den med pengar jag fick i julklapp. Det är pengarna jag fick av pappa med familj samt min farmor som kommer gå till detta konstverk. Så det är alltså min pappa och farmor som betalar mina myror. Och min farmor har inget emot tatueringar så jag använder inte pengarna jag fick av henne till något hon absolut inte vill veta av.

Jag fick ett brev från förbannade AF igår att jag var avskriven och avstängd från a-kassan igår. Bara för att jag inte följt en del av handlingsplanen. Igår hann jag inte gå dit, fick brevet sent och var ju tvungen att få i mig lite mat så jag skulle klara av att jobba. Men idag tågade jag dit, blev inskriven igen. Missar några dagars pengar. Som tur är så har jag jobbat samtliga dagar. Inte heltid men jag kommer få några kronor ändå.
Jag blir så trött på AF, alltid ska man göra en massa. Räcker det inte med att man jobbar och söker jobb för fullt? Man ska väl inte behöva tänka på allt... Dessutom så är min hjärna ganska tom nu efter över två veckors förkylning då jag fortsatt och jobba och leva mitt liv som vanligt.

Hatar att byta lösenord. Bytte på a-kassan förra gången och innan jag kom på att jag hade bytt lyckades jag spärra så jag inte kunde logga in alls. Jaja, får vänta på nytt löseord och sen ordna allt.

Snart dags för tatto!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0