Nyår- Fylleslag och hångel

I måndags var sista dagen på 2007. Började med att jag blev väckt av Nanna som frågade om jag kunde jobba. Bara att gå upp och ge sig iväg till jobbet. Underbara Bitch hjälpte mig sen med alla förberedelser inför nyårsfesten så jag hann med att både fixa allt och duscha.
Nyårsfesten i år var på stadshuset. Första spyan kom redan tio i sju. Men som tur var så var det både den första och sista. Det blev ett riktigt fylleslag, jättegod smörgåstårta, massa hångel och massa trevliga människor. Paul körde en repris från 80-talsfesten, Nanna och Niklas hamnade vid barnbordet, Challes hatt gick laget runt och fulla som vi var så var vi ett gäng som fortsatte festa hemma hos mig.
Vad mer kan man förvänta sig av en nyårsfest?






Kommentarer
Postat av: Helen

Härlig fest var det!! det måste vi göra om!!!

2008-01-02 @ 22:39:34
URL: http://kjellin.blogg.se
Postat av: Chassen

FAN VAD SNYGG JAG ÄR I HATTEN ;D
Hånglanera mera, allihop!
Puss

2008-01-04 @ 00:56:50
URL: http://chassen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0