Min terapi

Tyvärr så fungerar inte min terapi som det var tänkt. Satt häromdagen och kollade på mina myror, klarade tio minuter sen mådde jag illa. Jag kan nog vänja mig vid tatueringen men aldrig vid riktiga myror. Jag har dock svårt att förstå att folk tycker att dom är söta...

Strax jobba. Efter jobbet ska jag laga lite mat och göra mig iordning för att festa. Vi bestämde oss för att ta en fredagsfest denna helgen. Lördagen kommer bli nykter. Kanske en whiskey mot min hosta.

Lite trött... Får väl skylla mig själv. Som alltid.

Just det, min kära mor ringde till min mobiltillverkare och jag kan skicka in mobilen så fixar dom det. Vore skönt att slippa köpa en ny mobil för tillfället. Ska bara hitta nån att använda under tiden min är på lagning. Garanti är schyssta grejer.

Kommentarer
Postat av: anna

skönt att du håller med mig angående filmen baby...tyckte det missade en hel jäkla massa viktigt och bara snuddade vid allt..kunde ha blivit bra...så de som inte har en aning om den epoken eller tiden kommer ju vara än mindre insatta efter en sån film..tyvärr.

hur är allt med dig gumman?

kram

2008-01-19 @ 15:46:21
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0