Mat, chips och morotskaka

Igår arbetade jag. Lagom pigg kom jag till jobbet halv 2 och satte igång. Stressigaste dagen på länge. Massa folk hela tiden. Efter jobbet åkte jag hem och duschade. Slängde snabbt ihop lite mat eftersom jag inte hade ätit middag sen kom Chassen och Johanna och vi började äta. Därefter kom Nanna och Niklas och åt även dom. Jag serverade köttfärsås och penne. Men jag var inte ensam om att ansträngt mig lite. Chassen hade bakat en underbart god morotskaka! Även Nanna bidrog med två sorters chips. Cizzi kom, Helen kom hem, Dennis och Johnny kom och precis efter dom även Bitch. Det var alltså lite folk. Och trevligt var det. Fastän det bara var jag och Johanna som drack förutom dom fyra sista som kom inrullande.
Johanna drog sen med mig till Dagnys och vi dansade och hade trevligt. En helkväll tillsammans med vänner.




Kommentarer
Postat av: Chassen

FAAAAAAAAN vad duktiga vi är alltså ;)

2008-01-19 @ 22:55:38
URL: http://chassen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0