Massage, fika och jobb

Idag vaknade jag strax efter nio av att jag fick mess. Tydligen hade jag fått två mess innan med som inte väckt mig. Det sista messet var från Nanna som undrade om jag ville ta hennes massagetid idag. Och vem tackar nej till ett sånt erbjudande? Så jag gick upp och gjorde mig iordning för massage. Riktigt hårdhänt massage. Me like!

Efter massagen åkte jag riktigt mörbultad och hämtade Jojjo och vi tog en fika på Lilla Blå. Folket började komma mer och mer när jag behövde bege mig hem för att göra mig klar för jobbet. Väl hemma så gjorde jag mig inte klar för jobbet utan ordnade med massa saker med min mobil. Äntligen ska jag snart skicka iväg den och förhoppningsvis tar det inte en evighet innan jag får tillbaka den hel och fin och allt har dessutom gått på garantin (totalt önsketänkade jag vet...)

Käkade väldigt snabbt och sen till jobbet. Väl hemma så har jag tittat på Ugly Betty samt nu fört över allt som kan tänkas försvinna från mobilen till datorn.

Sova tidigt. Fika på gamla jobbet imorn. Tidigt.

Kommentarer
Postat av: anna

and i like you very mucho!!

2008-01-23 @ 00:53:38
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0