Första morgonen

Jag har varit upp i över en timme nu. Vet att det är sent men jag somnade inte förrän framåt fyra igår. Började dagen med en Microtab för att sen sätta på ett plåster. Så än så länge är jag rökfri. Nice.

Höll på med bloggen en del i natt, ändrade ganska mycket. Vad tycker ni om den nya designen? Jag är inte helt nöjd... tar gärna emot tips på hur jag kan göra det bättre. Gjorde ytterligare några justeringar idag men hinner inte mycket mer eftersom jag börjar jobba om mindre än en timme. Så lite bråttom har jag allt nu. Massor att fixa innan jag börjar jobba.

Ikväll tänkte jag ta en dejt med disken samt börja städa min lägenhet. Det börjar bli olidligt här nu. Fast det är det bara jag som tycker.

Eller är det kanske dags för en ny kladdkaka och massa diskussioner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0