Fjortisfest och Singstar

Förra fredagen dissade alla. Ingen ville festa. Så jag och Chassen satt själva här hos mig och hade en liten fjortisfest med våran nya låt. Chassen hade med sig chips, ölen flödade för hennes del och fantan för min del eftersom jag skulle börja jobba kl 8 dagen efter. Även Helosanen flödade. Sen kom Jojjo förbi och hämtade sin alkohol och vi följde med henne till Eldor för singstar samt titta på hans nya tv. Många sjöng, jag höll dock min trut stängd eftersom jag hostade dubbelt så länge som jag ansträngde rösten så fort jag öppnade munnen.

Vi tog en sväng till Dagnys, jag körde. Vi fick be om att de skulle spela våran låt. Men det funkade. Var dock lite trött dagen efter när man gick upp strax efter 7...




Kommentarer
Postat av: Chassen

SMÖRJA BÖR MAN, ANNARS DÖR MAN?

2008-01-19 @ 22:57:16
URL: http://chassen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0