Back in Black

Idag var dagen S. Efter att jobbat kvällen så drog jag snabbt hem i rosthögen för att baka en kladdkaka. Helen var hemma, Bitch kom och sist kom Nanna och Niklas med glassen.
Vi började med att färga mitt hår svart, Nanna hjälpte mig med detta ädla uppdrag. Dock ser jag på korten att det röda lyser igenom lite, men det var väntat. Blir bättre vid nästa färgning.
Medan färgen satt i så satte vi alla i oss en kladdkaka tillsammans. Riktigt god var den, bättre än vanligt. Kan bero på att jag får en gångs skull inte glömde bort att ta ut den, eller så beror det på att vi inte åt kladdkaka i samma syfte som vi brukar. Annars så brukar vi ju äta kladdkaka till besked.

Nu är alla hemgångna, Helen står nog och diskar, jag sitter framför datorn och mår lite illa efter all kladdkaka så jag har inte orkat titta efter.

Bitchmys är den bästa mysen.

Och så en liten strip Nemi tillägnad Chassen och våra diskussioner om vad man kan med och säga och inte...

image673

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0